- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Administrator Systemów IT
Administrator Systemów IT

Administrator Systemów IT
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- nadzorowanie pracy powierzonych elementów infrastruktury, w tym instalacja, aktualizacja, konfiguracja komponentów oraz monitorowanie i optymalizacja wydajności i pojemności zasobów,
- administrowanie systemem ERP SAP FI/CO/SD/FICA w zakresie: 1) przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od użytkowników, w tym odpowiedzialność za dotrzymanie parametrów SLA (analiza, diagnoza przyczyn i rozwiązywanie incydentów); zgłaszanie potrzeb rozwojowych systemów, 2) prowadzenie projektów i wdrożeń nowych rozwiązań teleinformatycznych, 3) organizacja testów wdrażanych systemów i nadzór nad ich przebiegiem, 4) wykrywanie, diagnoza i usuwanie nieprawidłowości w działaniu powierzonych elementów infrastruktury; usuwanie uszkodzeń i podejmowanie działań minimalizujących prawdopodobieństwo wystąpienia awarii, 5) współpraca z zewnętrznymi specjalistami podczas prac konfiguracyjnych,
- zapewnianie bezpieczeństwa przetwarzania danych w systemach,
- odpowiedzialność za aktualność i adekwatność umów serwisowych elementów infrastruktury lub systemów teleinformatycznych; inicjowanie zmian w tym zakresie,
- realizacja procedur utrzymaniowych systemów, rekomendowanie zmian w tym zakresie i określanie ich wykonawców.
- zatwierdzanie dokumentacji systemów teleinformatycznych; inicjowanie i prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych, tworzenie i aktualizacja instrukcji do Bazy Wiedzy; raportowanie realizowanych działań w tym zakresie,
- tworzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia przy zakupach związanych z powierzonymi elementami infrastruktury lub systemami teleinformatycznymi,
Wymagania
- znajomość narzędzi do zarządzania bazami danych,
- wykształcenie wyższe (mile widziany profil informatyczny),
- około 2 lata doświadczenia w zarządzaniu i administrowaniu systemem SAP ERP – w szczególności modułami FI (księgowość), SD (sprzedaż), FICA (księgowanie należności, przychodów),
- wiedza z zakresu ITIL oraz architektury korporacyjnej.
- rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność nadawania priorytetów, umiejętność koordynacji działań, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność łączenia faktów i przewidywania konsekwencji.
Oferujemy
- premia miesięczna i kwartalna,
- dodatkowy urlop
- możliwość zapisania się do Pracowniczego Programu Emerytalnego, Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, kursach oraz studiach wyższych i podyplomowych,
- stabilny pracodawca – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę | Znajdujemy się w ścisłej czołówce najlepszych Pracodawców w Polsce! Jesteśmy liderem w kategorii stabilność zatrudnienia według rankingu Randstad Employer Brand Research 2024,
- szeroki pakiet benefitów w tym m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa na preferencyjnych warunkach, karta zniżkowa na paliwo i inne usługi, świadczenia okolicznościowe, świadczenia dla dzieci, dofinansowanie do wypoczynku,
- program emerytalny
- dofinansowanie wypoczynku
- elastyczny czas pracy
- przyjazne miejsce pracy – dobra komunikacja i wzajemny szacunek,
- preferencyjne pożyczki
- parking dla pracowników
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie wakacji dzieci
- dofinansowanie zajęć sportowych
- work-life balance: możliwość pracy zdalnej 10 dni/miesiąc, elastyczne godziny pracy (start 6:30- 8:30), dodatkowy dzień wolny od pracy: 4 grudnia (święto branżowe, tzw. „Barbórka”),
- program rekomendacji pracowników
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- dbałość o środowisko – dostarczamy ekologiczne paliwo.
- możliwość pracy zdalnej
- wyprawka dla dziecka
- jeden krótszy dzień pracy
- brak dress code’u
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.