- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Business Development Manager
Business Development Manager

Business Development Manager
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

BOCCARD KATES Sp. z o.o
Podobne ogłoszenia
Opis
- • Stałe monitorowanie rynku i pozyskiwanie informacji na temat bieżącej sytuacji w branży oraz kierunków jej rozwoju
- Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu jako Business Development Manager w branży zaawansowanych zbiorników przemysłowych. Będziesz miał/a możliwość współpracy zarówno na polskim rynku, jak i w ambitnych projektach o zasięgu globalnym. Jeśli jesteś komunikatywną, drążącą i niepoddającą się osobą, która wzbudza zaufanie, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Poszukujemy osoby, która nieustannie dąży do celu i posiada pozytywne podejście do wyzwań.
- Zakres obowiązków
- • Konsultacyjne podejście do sprzedaży, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów
- • Aktywna współpraca przy realizacji zamówień i wsparcie dla działu Technicznego
- • Przygotowywanie koncepcji i ofert, kalkulacje kosztów, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne
- • Tworzenie i realizacja planów rozwoju dla portfela potencjalnych i obecnych klientów
- • Prowadzenie pełnego cyklu sprzedaży: od pozyskiwania klientów, po negocjacje umowy oraz zarządzanie i ekspansję u obecnych klientów
- • Realizacja założonych planów sprzedaży
Wymagania
- Chęć rozwijania wiedzy merytorycznej zarówno w dziedzinie sprzedaży, jak i technicznej
- Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii procesowej lub budowy maszyn
- Konstruktywne kwestionowanie status quo
- Wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne umożliwiające budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu z klientami i współpracownikami
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych
- Branie odpowiedzialności za swoją pracę
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Praktyczna wiedza jak pozyskać i zarządzać współpracą z różnymi typami klientów
- Umiejętność budowania i przekazywania wizji w przekonujący sposób oraz praktyczna wiedza i umiejętności negocjacyjne
- Ciekawość
- Proaktywne szukanie rozwiązań
- Preferowane minimum 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku handlowym
- Mobilność związana z budowaniem relacji z klientami na rynku polskim i europejskim
- Wspieranie innych członków zespołu
Oferujemy
- Pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, platforma MyBenefit, dofinansowanie wypoczynku, nauka języków obcych, szkolenia)
- Dużą swobodę w działaniu
- Interesującą pracę połączoną z praktycznym wykorzystaniem technologii
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- Hybrydowy system pracy
- Niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy, w tym samochód służbowy również do użytku prywatnego
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie nauki języków
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Rozwój w stabilnej, międzynarodowej firmie i bardzo przyjaznej atmosferze
- Jasne i atrakcyjne zasady premiowania
- ubezpieczenie na życie
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.