- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Content & Brand Marketing Specialist
Content & Brand Marketing Specialist

Content & Brand Marketing Specialist
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

313C sp. z.o.o
Podobne ogłoszenia
Opis
- Tworzenie i optymalizacja treści (Przygotowywanie postów w mediach społecznościowych, projektowanie materiałów graficznych w Canvie)
- Planowanie i prowadzenie kampanii: Ustalanie celów i KPI, dobór właściwych narzędzi, nadzór nad budżetem.
- Koordynacja z działem sprzedaży, R&D, Agile Office Managerem w projektach marketingowych.
- Wsparcie obszaru Employer Branding: Przygotowywanie materiałów i komunikacji rekrutacyjnej we współpracy z zespołem HR.
- Analiza wyników (Google Analytics, HubSpot) i wyciąganie wniosków, by stale ulepszać działania.
- Partnerstwo z zewnętrznymi dostawcami i klientami (np. wspólne akcje promocyjne).
- Budowanie wizerunku i rozwijanie strategii brandowej (kreowanie spójnego przekazu marki w różnych kanałach online/offline, eksperymentowanie z innowacyjnymi formatami (podcasty, webinary, AI-generated content).
Wymagania
- Umiejętność analizy danych (podstawy Google Analytics, HubSpot), wyciągania wniosków i wdrażania usprawnień.
- Otwarta komunikacja, gotowość do pracy hybrydowej, zaangażowanie w życie zespołu i firmy.
- Kreatywność i proaktywność – chęć eksperymentowania z nowymi formatami, narzędziami AI, storytellingiem.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne tworzenie tekstów i komunikację z klientami/partnerami (min. B2).
- Umiejętność tworzenia contentu pisemnego i graficznego (Canva lub podobne narzędzia).
- Min. 2 lata doświadczenia w marketingu (must-have), w szczególności w obszarze tworzenia treści i mediów społecznościowych.
- Doświadczenie w branży HR/HR-Tech, znajomość trendów rynku B2B.
- Podstawowa znajomość SEO i UX contentu.
- Znajomość zasad employer brandingu.
Oferujemy
- napoje
- elastyczny czas pracy
- Realny wpływ na strategię marketingową marki 313C – możliwość testowania własnych pomysłów.
- Dodatkowy urlop na urodziny
- firmowa biblioteka
- kawa / herbata
- komputer do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- Przyjazną atmosferę i kulturę organizacyjną opartą na zaufaniu i partnerstwie.
- Rozwój zawodowy w obszarach AI, content marketingu i HR-Tech.
- spotkania integracyjne
- świętowanie urodzin
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- możliwość pracy zdalnej
- gry wideo w pracy
- Stabilne warunki współpracy (umowa o pracę lub B2B, w zależności od preferencji).
- Elastyczny tryb pracy (hybrydowy model) dostosowany do preferencji.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.