- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Customer Care Team Leader
Customer Care Team Leader

Customer Care Team Leader
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

HEALTH LABS CARE spółka akcyjna
Podobne ogłoszenia
Opis
- Współtworzenie strategii rozwoju zespołu CC – Twoje pomysły mają realny wpływ na przyszłość
- Dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klientów
- Monitorowanie wyników – liczą się dane i to jak je właściwie wykorzystać
- Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów obsługi klienta
- Zarządzanie procesami zgodnie z wyjątkowymi standardami tak, aby nasza obsługa klienta była nadał na poziomie WOW
- Tworzenie raportów oraz analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI)
- Zarządzanie zespołem konsultantów Customer Care, dbając o ich rozwój i motywację
- Rozwiązywanie problemów i wspieranie zespołu w codziennej pracy
Wymagania
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych
- Znajomość Excel oraz pakiet MS Office
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem Customer Care / Call Center / Obsługi Klienta
- Umiejętności analitycznego myślenia i podejmowania decyzji
- Znajomości narzędzi do monitorowania jakości obsługi klienta
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie
- kawa / herbata
- prywatna opieka medyczna
- brak dress code’u
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Możliwość rozwoju i realny wpływ na strategię obsługi klienta
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- owoce
- Atrakcyjny system premiowy
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.