To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

10.04.2025

Dyrektor ds. Rozwoju BNI

logo
BNI Poland Sp. z o. o.

Dyrektor ds. Rozwoju BNI

B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Fabryczna 2, Lublin, lubelskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Dyrektor ds. Rozwoju w BNI+ wspiera i pomaga Członkom organizacji w zebraniu jak największych korzyści ze swojego udziału w społeczności przedsiębiorców. Jego rolą jest stworzenie indywidualnej strategii członkostwa dla każdego uczestnika Grupy BNI+.Dyrektor dba o przedstawienie możliwości łączenia Członków na podstawie dopasowania ich potrzeb zarówno biznesowych, jak i prywatnych. Wspiera również w wykorzystaniu dedykowanych narzędzi - takich jak spotkania Grup, spotkania 1 na 1 czy BNI+ Talks, które dodatkowo pomagają w realizacji strategicznych celów biznesowych przedsiębiorców.
  • - stałe poszerzenie społeczności przedsiębiorców skupionej wokół BNI+, budowanie bazy leadów, rozbudowywanie społeczności
  • - wizyty z gośćmi na spotkaniach grup oraz wydarzeniach specjalnych, takich jak Business Weekend lub BNI+ Talks
  • Dyrektor ds Rozwoju odpowiada za realizację własnego planu sprzedaży. Na co dzień spotyka się z właścicielami największych firm w Polsce, prowadzi konsultacje indywidualne oraz spotkania sprzedażowe. Jest częścią większego zespołu dyrektorów w kilku miastach w Polsce, co pozwala na wymianę wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk.
  • - realizacja kwartalnego planu sprzedaży indywidualnej
  • Codzienne zadania:
  • - analiza i mapowanie aktualnych potrzeb członków organizacji w celu tworzenia jakościowych połączeń biznesowych umożliwiających im skalowanie biznesu
  • - prowadzenie kalendarza spotkań oraz raportowanie wyników spotkań w systemie CRM
  • - umawianie spotkań indywidualnych z właścicielami firm o przychodach min 10 mln - 10 spotkań tygodniowo
  • Dyrektor ds Rozwoju
  • Obecnie jesteśmy w fazie intensywnego rozwoju. Rozbudowujemy zespół sprzedażowy oraz zespół wsparcia. Szukamy osób na stanowisko:
  • - prowadzenie wywiadów biznesowych z potencjalnymi członkami organizacji oraz konsultacji biznesowych z członkami

Wymagania

  • - szerokie kontakty w lokalnym środowisku biznesowym,
  • - samodzielność, dobra organizacja pracy i dyscyplina wewnętrzna,
  • - wykształcenie wyższe,
  • - biegłość w poruszaniu się w systemach CRM i nowych technologiach
  • - doświadczenie w budowaniu relacji B2B i sprzedaży usług premium,

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B wraz z systemem premii kwartalnych uzależnionych od realizacji indywidualnego planu sprzedaży
  • bliską współpracę z zarządem spółki oraz zespołem doświadczonych dyrektorów z bogatą siecią kontaktów i wieloletnim doświadczeniem na wysokich stanowiskach związanych m.in. z bankowością, inwestycjami, zarządzaniem i planowaniem strategicznym
  • udział w szkoleniach sprzedażowych (Akademia Dyrektora)
  • udział w ekskluzywnych wydarzeniach biznesowych - BNI+ Talks, Business Weekend by BNI+.
  • możliwość współpracy z wiodącymi przedsiębiorcami w Polsce

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.