- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Dyrektor Sprzedaży Centralnej (rynek tradycyjny – sklepy detaliczne, hurtownie)
Dyrektor Sprzedaży Centralnej (rynek tradycyjny – sklepy detaliczne, hurtownie)

Dyrektor Sprzedaży Centralnej (rynek tradycyjny – sklepy detaliczne, hurtownie)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

BZK & Wspólnicy
Podobne ogłoszenia
Opis
- Doświadczenie pracy na narzędziach wsparcia sprzedaży (SFA).
- Odpowiedzialność za realizację planów, monitorowanie i analiza sprzedaży.
- Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji obszarów możliwych do dalszego rozwoju lub obszarów wymagających podjęcia zmian.
- Współpraca i koordynacja działań z różnymi zespołami wewnętrznymi w grupie spółek jednego holdingu.
- Bieżąca i efektywna współpraca z działami: sprzedaży, trade marketingu, marketingu, logistyka, produkcja, R&D.
- Odpowiedzialność za negocjacje z Kluczowymi Klientami w kanale TT, B2B, Horeca.
- Skuteczna identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów w celu optymalizacji rozwiązań ofertowych.
- Zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz pośrednio Przedstawicieli Handlowych - rozwój, szkolenia, motywacja podległego zespołu oraz rozliczanie z realizacji wyznaczonych celów.
- Współtworzenie strategii sprzedaży w kanale tradycyjnym oraz odpowiedzialność za jej wdrożenie oraz egzekucję.
- Ścisła współpraca z Zarządem Spółki.
Wymagania
- Prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie w zarządzaniu interesariuszami i budowaniu relacji.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Wysokie umiejętności negocjacyjne.
- Doskonała znajomość rynku FMCG i klientów w kanale tradycyjnym, hurtowym, dystrybucyjnym, dodatkowo mile widziana w kanale nowoczesnym.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej, wysokie umiejętności liderskie - planowanie, koordynowanie oraz delegowanie zadań.
- Wysokie umiejętności analityczne umożliwiające podejmowania decyzji opartych na danych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu: zarządzanie, marketing lub pokrewne.
- Nastawienie na realizację celów i poszukiwanie rozwiązań.
- Minimum 5 lat doświadczenia w branży FMCG na podobnym stanowisku - warunek konieczny.
- Silne umiejętności komunikacyjne i przywódcze.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Power Point).
- Świadomość komercyjna w połączeniu z umiejętnością strategicznego myślenia.
Oferujemy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
- Realny wpływ na biznes.
- Narzędzia pracy niezbędne na stanowisku: telefon, laptop, samochód służbowy.
- Premię za realizację celów.
- Dostęp do świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Możliwość udziału w szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- dodatkowe świadczenia socjalne
- prywatna opieka medyczna
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.