To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

25.03.2025

Ekspert ds. instalacji telekomunikacyjnych i teletechnicznych

logo
Centralny Port Komunikacyjny

Ekspert ds. instalacji telekomunikacyjnych i teletechnicznych

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Aleje Jerozolimskie 142b, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
    +1 inne
    • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Prowadzenie sprawozdawczości z postępu projektów oraz realizowanych działań,
  • Weryfikacja harmonogramów opracowanych przez podmioty trzecie,
  • Nadzorowanie prac w zakresie realizowanych przez spółkę projektów w zakresie infrastruktury sieci i instalacji elektrycznych, w tym instalacji telekomunikacyjnych, systemów transmisji danych i sieci komputerowych, sieci światłowodowych, sieci bezprzewodowych, telewizji przemysłowej (CCTV), systemów detekcji ruchu i monitoringu, systemów kontroli dostępu, instalacji antenowych oraz innych systemów telekomunikacyjnych, od etapu koncepcji poprzez projekty budowlane/wykonawcze, skończywszy na etapie realizacji/nadzorów autorskich,
  • Opracowywanie, monitorowanie i aktualizowanie harmonogramów prowadzonych projektów,
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi i podmiotami trzecimi w zakresie realizowanych zadań.
  • Wsparcie w zakresie zarządzania ryzykiem i zmianami w projektach,
  • Udział w przygotowaniu wniosków o uzyskanie decyzji administracyjnych,
  • Udział w przygotowaniu dokumentacji do wniosków o uzyskanie decyzji administracyjnych,
  • Udział w określaniu zakresu i wymagań jakościowych projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji projektów,
  • Szacowanie wartości projektów i zadań,
  • Monitorowanie przebiegu realizacji projektów, a w szczególności identyfikowanie rozbieżności względem harmonogramów bazowych,
  • Współpraca z Wykonawcą dokumentacji projektowej i robót,
  • Weryfikacja dokumentacji projektowej,
  • Pełnienie funkcji inspektora nadzoru,

Wymagania

  • Minimum 10 lat doświadczenia w zakresie: projektowania lub weryfikacji dokumentacji projektowej/ realizacji robót budowlanych,
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną,
  • Znajomość języka angielskiego, biegła w mowie i piśmie,
  • Doskonała organizacja pracy.
  • Znajomość obsługi programu AutoCad,
  • Znajomość kosztorysowania i procesu inwestycyjnego,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office i MS Project, Norma,
  • Posiadanie uprawnień budowlanych telekomunikacyjnych lub elektrycznych,
  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Doświadczenie w infrastrukturalnych projektach inwestycyjnych,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego,
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektem oraz procedur kontroli jakości,
  • Umiejętność pracy w zespole,

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • prywatna opieka medyczna
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole;
  • Udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu;
  • Szkolenia i możliwość rozwoju;
  • elastyczny czas pracy
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Platformę benefitową;
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego.

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.