- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Ekspert ds. nabywania nieruchomości i wsparcia operacyjnego
Ekspert ds. nabywania nieruchomości i wsparcia operacyjnego

Ekspert ds. nabywania nieruchomości i wsparcia operacyjnego
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Centralny Port Komunikacyjny
Podobne ogłoszenia
Opis
- Koordynacja sporządzania protokołów zdawczo-odbiorczych będących podstawą do przejęcia w gospodarowanie nieruchomości
- Archiwizacja dokumentacji związanej z Nieruchomościami Zamiennymi
- Analiza wykazów nieruchomości, o których mowa w art. 99 ust. 1 Ustawy o CPK oraz nieruchomości położonych poza obszarem wskazanym w przepisach wydanych na podstawie art. 99 ust. 11 ustawy o CPK, na podstawie art. 113a Ustawy o CPK
- Prezentowanie Nieruchomości Zamiennych na potrzeby zamiany w ramach PDN i KPDN
- Przygotowywanie danych do weryfikacji geoprzestrzennej nieruchomości i weryfikacja pozyskanych danych w celu wytypowania nieruchomości do przejęcia do Zasobu
- Zgłaszanie potrzeby zlecania wykonania wstępnego szacunku wartości nieruchomości jak i wycen nieruchomości przygotowywanych do przejęcia do Zasobu
- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej oraz z innymi podmiotami gospodarującymi nieruchomościami Skarbu Państwa w zakresie nieruchomości planowanych do przejęcia do Zasobu, w tym prowadzenie korespondencji, pozyskiwanie informacji z rejestrów publicznych celem weryfikacji niezbędnych danych, spotkania z podmiotami zewnętrznymi
- Prowadzenie dokumentacji Nieruchomości Zamiennych w postaci elektronicznego zbioru dokumentów, stanowiącego odtworzenie przebiegu procesu
- Koordynacja wykonania prospektów Nieruchomości Zamiennych
- Nabywanie przez Spółkę nieruchomości Skarbu Państwa w drodze przyjmowania do gospodarowania
- Wykonywanie oględzin wytypowanych do przejęcia nieruchomości Skarbu Państwa
- Przygotowywanie wniosków na Zarząd o przejęcie nieruchomości do Zasobu
- Koordynacja opracowania analiz, zestawień i statystyk dotyczących zakresu działania Biura na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w uzgodnieniu z pozostałymi Komórkami Organizacyjnymi
Wymagania
- Praktyczna znajomość zagadnień prawnych związanych z obrotem nieruchomościami, w tym ograniczeniami w obrocie
- Znajomość zagadnień związanych z prawem budowlanym, administracyjnym, nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o Centralnym Porcie Komunikacyjnym
- Znajomość zasad ochrony danych osobowych
- Minimum 5– letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w tym 3-letnie doświadczenie w zakresie obrotu nieruchomościami
- Zdolność do samodzielnego definiowania problemów i opracowywania oraz prezentacji propozycji ich rozwiązania
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, geodezja)
- Doświadczenia przy realizacji dużych projektów infrastrukturalnych, w tym formule PPP
- Znajomość przepisów dotyczących ustawy o gospodarce nieruchomościami
Oferujemy
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Szkolenia i możliwość rozwoju
- Elastyczne godziny pracy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Dostęp do platformy benefitowej
- Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole
- Dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.