- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Główny specjalista ds. Treasury i Finansowania
Główny specjalista ds. Treasury i Finansowania

Główny specjalista ds. Treasury i Finansowania
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Ścisła współpraca z pracownikami Biura Finansów i Kontrolingu oraz Biura Księgowości w ramach monitorowania procesów finansowych.
- Analiza i kontrola kosztów finansowania oraz rekomendowanie działań mających na celu ich obniżenie.
- Odpowiedzialność za przygotowywanie raportów, planowanie przepływów finansowych w perspektywie kolejnych lat, optymalizacja wykorzystania środków pieniężnych.
- Zarządzanie płynnością finansową Spółki i Grupy Kapitałowej.
- Zarządzanie pożyczkami pomiędzy spółkami Grupy, nadzorowanie dokumentacji pożyczkowej.
- Współpraca z bankami i instytucjami finansowymi w zakresie pozyskiwania finansowania, negocjacji warunków kredytowych, produktów bankowych oraz zabezpieczeń finansowych.
- Bieżące monitorowanie oraz analiza kosztów realizacji finansowanych inwestycji oraz analiza ich efektywności.
- Przygotowywanie modeli finansowych oraz cyklicznych analiz biznesowych dotyczących finansowania obecnego i przyszłego.
- Monitorowanie wykorzystywanych produktów bankowych.
- Nadzór nad dokumentacją kredytową – monitorowanie i terminowe raportowanie obowiązków wynikających z umów kredytowych, analiza i prognozowanie kowenantów bankowych.
- Monitorowanie wydatków CAPEX w poszczególnych spółkach Grupy Kapitałowej, prognozowanie przepływów pieniężnych z tego tytułu.
- Monitorowanie przepływów finansowych w Grupie.
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku (treasury, pozyskiwanie finansowania, kontroling).
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne pozwalające identyfikować kluczowe kwestie, zagrożenia i ryzyka.
- Znajomość dokumentacji opartej o standard LMA będzie dodatkowym atutem.
- Wykształcenie wyższe z zakresu bankowości, finansów, ekonomii, matematyki, ekonometrii i pokrewnych.
- Doświadczenie w zarządzaniu płynnością finansową, pozyskiwaniu finansowania, analizie finansowej, analizie biznesowej.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji.
- Samodzielność, dokładność, skrupulatność, rzetelność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy, skuteczność w działaniu.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacji i współpracy.
- Praktyczna znajomość narzędzi do zarządzania płynnością finansową i kalkulacji wskaźników finansowych oraz biegła obsługa MS Excel.
Oferujemy
- System kafeteryjny
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
- dofinansowanie wypoczynku
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- prywatna opieka medyczna
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
- spotkania integracyjne
- możliwość pracy zdalnej
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- ubezpieczenie na życie
- dodatkowe świadczenia socjalne
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.