Od zaraz
14.04.2025

Inspektor / Inspektorka Nadzoru

logo
PKP S.A.

Inspektor / Inspektorka Nadzoru

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Stargard (powiat stargardzki), zachodniopomorskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca mobilna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Reprezentowanie Inwestora na wyznaczonych budowach poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej
  • Sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla robót budowlanych dla wskazanych lokalizacji
  • Prowadzenie kontroli zgodności realizacji realizacji prac budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
  • Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód powstałych na majątku PKP S.A.
  • Sprawowanie na wyznaczonych budowach obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa budowlanego w zakresie posiadanych uprawnień
  • Potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad i usterek zgłoszonych na etapie odbiorowym i w trakcie obowiązywania gwarancji
  • Udział w przekazywaniu placów budowy, odbiorach oraz naradach roboczych w związku z nadzorowanymi robotami

Wymagania

  • Posiadanie uprawnień do kierowania / nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
  • Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi
  • Doświadczenie w pracy przy obiektach objętych ochroną konserwatorską
  • Znajomość zasad kosztorysowania, umiejętności wykonywania przedmiarów robót
  • Odporność na stres

Oferujemy

  • Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru
  • prywatna opieka medyczna
  • Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • ubezpieczenie na życie
  • Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat,
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,
  • brak dress code’u
  • dofinansowanie wypoczynku
  • Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,
  • Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,
  • Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
PKP S.A. Inspektor / Inspektorka Nadzoru

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: PKP S.A. z siedzibą w: ul. Aleje Jerozolimskie, 02-305, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.