To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

12.03.2025

Kierownik ds. kluczowych klientów

logo
FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. K.

Kierownik ds. kluczowych klientów

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Topiel 23, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
    +1 inne
    • Praca stacjonarna

Opis

  • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży zgodnej z celami sprzedażowymi firmy oraz planowanie działań biznesowych i realizacja założonych wskaźników.
  • Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów (nowych i obecnych), proponowanie odpowiednio dopasowanych rozwiązań.
  • Prowadzenie prezentacji produktowych dla potencjalnych i obecnych klientów.
  • Podtrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Współpraca z działem IT przy projektach realizowanych dla klientów. Monitorowanie postępu realizacji prac oraz bieżący kontakt z klientem w sprawie ich przebiegu.
  • Analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie raportów wspierających strategiczne decyzje firmy.
  • Prowadzenie negocjacji, ustalenie szczegółowych warunków współpracy i nadzór nad jej właściwym przebiegiem.
  • Analiza rynku w celu identyfikowania kluczowych klientów i tworzenie koncepcji ich pozyskania.

Wymagania

  • Znajomość narzędzi CRM, SFA i BI oraz umiejętności przedstawiania ich zalet i zastosowań klientom.
  • Zrealizowane szkolenia z zakresu sprzedaży B2B, negocjacji, zarządzania projektami lub systemów CRM.
  • Studia z zakresu: zarządzania, ekonomii, informatyki, biotechnologii lub farmacji.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski oraz czynne prawa jazdy kat. B.
  • Umiejętność prowadzenia angażujących prezentacji oraz dostosowywania stylu komunikacji do odbiorcy.
  • Potwierdzone sukcesami doświadczenie w sprzedaży B2B rozwiązań IT dla branży farmaceutycznej lub pokrewnej.
  • Gotowość do szybkiego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klienta i rynku.
  • Zaawansowana znajomość narzędzi wchodzących w skład Google Workspace oraz MS Office.
  • Cierpliwość, determinacja i odporność na stres.
  • Rozumienie specyfiki działalności producentów leków i suplementów diety.
  • Znajomość obszarów związanych z efektywnością sprzedaży, analizy danych i umiejętność prezentowania ich na potrzeby działu sprzedaży.
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji cenowych oraz tworzenia ofert dopasowanych do potrzeb klienta.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
  • Znajomość podstawowych przepisów i regulacji dotyczących farmacji.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz stosowania języka korzyści w rozmowach z klientami.
  • Doświadczenie w pracy przy użyciu systemu FarmaProm.

Oferujemy

  • Realny wpływ na organizację poprzez budowanie długotrwałych relacji z klientami.
  • spotkania integracyjne
  • Współpracę z producentami z branży farmaceutycznej.
  • program rekomendacji pracowników
  • Miejsce pracy Kraków lub Warszawa.
  • Budżet szkoleniowy
  • dodatkowy urlop
  • prywatna opieka medyczna
  • Kompleksowe szkolenie przygotowujące do stanowiska pracy.
  • Karta sportowa
  • Urlop urodzinowy
  • Sprzedaż rozwiązań IT, które nieustannie się rozwijają.
  • Praca w zespole, w którym Twój głos ma znaczenie.
  • Możliwość poszerzania wiedzy w zakresie technologii IT.
  • Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu się na stanowisko.
  • Formę współpracy dostosowana do Twoich potrzeb.
  • Puzzle osiągnięć
  • Pakiet narzędzi do wykonywania obowiązków.

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.