To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik ds. kluczowych klientów
Kierownik ds. kluczowych klientów

Kierownik ds. kluczowych klientów
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne

FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Opis
- Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży zgodnej z celami sprzedażowymi firmy oraz planowanie działań biznesowych i realizacja założonych wskaźników.
- Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów (nowych i obecnych), proponowanie odpowiednio dopasowanych rozwiązań.
- Prowadzenie prezentacji produktowych dla potencjalnych i obecnych klientów.
- Podtrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Współpraca z działem IT przy projektach realizowanych dla klientów. Monitorowanie postępu realizacji prac oraz bieżący kontakt z klientem w sprawie ich przebiegu.
- Analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie raportów wspierających strategiczne decyzje firmy.
- Prowadzenie negocjacji, ustalenie szczegółowych warunków współpracy i nadzór nad jej właściwym przebiegiem.
- Analiza rynku w celu identyfikowania kluczowych klientów i tworzenie koncepcji ich pozyskania.
Wymagania
- Znajomość narzędzi CRM, SFA i BI oraz umiejętności przedstawiania ich zalet i zastosowań klientom.
- Zrealizowane szkolenia z zakresu sprzedaży B2B, negocjacji, zarządzania projektami lub systemów CRM.
- Studia z zakresu: zarządzania, ekonomii, informatyki, biotechnologii lub farmacji.
- Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski oraz czynne prawa jazdy kat. B.
- Umiejętność prowadzenia angażujących prezentacji oraz dostosowywania stylu komunikacji do odbiorcy.
- Potwierdzone sukcesami doświadczenie w sprzedaży B2B rozwiązań IT dla branży farmaceutycznej lub pokrewnej.
- Gotowość do szybkiego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klienta i rynku.
- Zaawansowana znajomość narzędzi wchodzących w skład Google Workspace oraz MS Office.
- Cierpliwość, determinacja i odporność na stres.
- Rozumienie specyfiki działalności producentów leków i suplementów diety.
- Znajomość obszarów związanych z efektywnością sprzedaży, analizy danych i umiejętność prezentowania ich na potrzeby działu sprzedaży.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji cenowych oraz tworzenia ofert dopasowanych do potrzeb klienta.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
- Znajomość podstawowych przepisów i regulacji dotyczących farmacji.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz stosowania języka korzyści w rozmowach z klientami.
- Doświadczenie w pracy przy użyciu systemu FarmaProm.
Oferujemy
- Realny wpływ na organizację poprzez budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- spotkania integracyjne
- Współpracę z producentami z branży farmaceutycznej.
- program rekomendacji pracowników
- Miejsce pracy Kraków lub Warszawa.
- Budżet szkoleniowy
- dodatkowy urlop
- prywatna opieka medyczna
- Kompleksowe szkolenie przygotowujące do stanowiska pracy.
- Karta sportowa
- Urlop urodzinowy
- Sprzedaż rozwiązań IT, które nieustannie się rozwijają.
- Praca w zespole, w którym Twój głos ma znaczenie.
- Możliwość poszerzania wiedzy w zakresie technologii IT.
- Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu się na stanowisko.
- Formę współpracy dostosowana do Twoich potrzeb.
- Puzzle osiągnięć
- Pakiet narzędzi do wykonywania obowiązków.