- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Koordynator ds. Administracji i Księgowości
Koordynator ds. Administracji i Księgowości

Koordynator ds. Administracji i Księgowości
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- • Prowadzenie obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości oraz spraw związanych z reklamacjami.
- - danych z inwentaryzacji zapasów, wykazu rezerw Hotelu,
- - raportów ze sprzedaży rozliczonych w ramach audytu nocnego,
- • Odpowiedzialność za obieg dokumentacji organizacyjno-prawnej, korespondencji oraz informacji i dokumentów pomiędzy hotelem, a Działem Księgowości i Działem Kadr w Biurze Zarządu.
- - innych raportów wymaganych procedurami.
- • Zabezpieczenie zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne i biurowe.
- - miesięcznych raportów fiskalnych,
- • Dzienne rozliczanie gotówki i weryfikacja zgodnie z raportami sprzedaży — uzgadnianie utargów, deponowanie gotówki do banku — wydanie utargu do konwoju.
- • Współpraca z Koordynatorami Działów w zakresie ewidencji środków trwałych Hotelu i uczestnictwo w okresowych spisach kontrolnych i inwentaryzacyjnych.
- • Koordynowanie procesów zakupowych w hotelu.
- • Aktywne uczestnictwo w zebraniach z działami operacyjnymi.
- • Ewidencjonowanie w książce podawczej wszystkich przychodzących do hotelu faktur, nadzór nad ich obiegiem w Hotelu oraz przekazanie faktur do Biura Księgowości i Finansów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- • Przekazywanie zgodnie z przyjętymi procedurami do księgowości w odpowiednim cyklu:
- • Prowadzenie kasy Głównej Hotelu, w tym wypłaty zaliczek i rozliczanie wydatków pracowników Hotelu.
- • Odpowiedzialność za wypełnianie procedur, standardów oraz regulaminów ustanowionych przez hotele w ramach grupy kapitałowej PHH Sp. z o.o.
Wymagania
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Nastawienie na realizację wyzwań a nie na rozwiązywanie problemów.
- Minimum roczne doświadczenie w księgowości / kadrach / zakupach lub dwuletnie w hotelu w działach bezpośredniej obsługi klienta.
- Pozytywna, optymistyczna postawa i dążenie do wyznaczonych celów.
- Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.
- Wykształcenie wyższe: rachunkowość / finanse / księgowość lub inne pokrewne.
- Dobra komunikatywna znajomość języków obcych, w szczególności angielskiego.
Oferujemy
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
- ubezpieczenie na życie
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- dofinansowanie wypoczynku
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- prywatna opieka medyczna
- spotkania integracyjne
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
- dofinansowanie nauki języków
- paczki świąteczne
- system kafeteryjny
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego oraz hptelach sieci • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej PHH oraz hotelach sieci InterContinental Hotels Group.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.