- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Koordynator ds. Marketingu
Koordynator ds. Marketingu

Koordynator ds. Marketingu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Soflab Technology Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Planowanie i optymalizacja kampanii marketingowych B2B wspierających sprzedaż oraz wzrost udziału w rynku
- Prowadzenie działań inbound marketingowych
- Zarządzanie budżetem marketingowym oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi (np. agencjami kreatywnymi)
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej z naciskiem na lead generation oraz działania w mediach społecznościowych
- Monitorowanie trendów w marketingu cyfrowym i wdrażanie nowych formatów treści oraz narzędzi wspierających komunikację marki
- Wspierać podejście ukierunkowane na rezultaty oraz znajdujące silne oparcie w danych
- Współpraca z zespołem zarządzającym przy budowaniu wizerunku marki
- Analiza efektywności działań marketingowych (np. KPI dla YouTube, zasięgi w social media) i rekomendowanie usprawnień
- Analiza trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, monitorowanie rynku, trendów, działań konkurencji
- Planowanie i koordynowanie produkcji treści wideo, takich jak serie eksperckie, wywiady, webinary czy materiały promocyjne. Zarządzanie kanałami social media (YouTube, Instagram, LinkedIn, TikTok itp.) oraz rozwijanie społeczności wokół marki
- Organizacja i współtworzenie wydarzeń z Partnerami oraz Klientami
Wymagania
- Jesteś osobą kreatywną – masz ciekawe pomysły na działania, które przyciągną naszą Buyer Personę
- Dobra znajomość angielskiego – branżowe media są w tym języku, więc musisz umieć z nich korzystać, a i z niektórymi partnerami komunikujemy się w tym języku
- Rozumiesz i umiesz tworzyć komunikację do klienta korporacyjnego w Polsce – potrafisz generować wartościowe treści dla naszych Buyer Person (must)
- Umiesz i chętnie korzystasz z narzędzi AI do automatyzacji i analityki marketingowej
- Interpersonalne skille i szczerość – kultura feedbacku i otwarta komunikacja to nasz standard
- Umiesz łączyć strategiczne myślenie z operacyjnym wykonaniem
- Samodzielność – my nie będziemy stać nad Tobą i mówić Ci, co masz robić
- Skuteczne planowanie i organizacja – efektywność to nasza mantra. Jeśli umiesz dobrze zaplanować i dostarczyć wyniki - tego szukamy!
- Minimum 3 lat doświadczenia w marketingu lub agencji digital marketingu
Oferujemy
- możliwość pracy zdalnej
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
- Wynagrodzenie w przedziale 12 000 - 15 000 zł +VAT miesięcznie
- kawa / herbata
- inicjatywy dobroczynne
- napoje
- elastyczny czas pracy
- Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon służbowy itp.)
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Dofinansowanie do nauki języka obcego, prywatnej opieki medycznej i karty sportowej
- Dostęp do platformy streamingowej – dla Ciebie i osoby towarzyszącej
- darmowy dostęp do platformy streamingowej
- dofinansowanie nauki języków
- gry wideo w pracy
- brak dress code’u
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Integracje zespołowe, wspólne wyjazdy i przyjazną atmosferę w firmie
- parking dla pracowników
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- Elastyczną formę współpracy i możliwość pracy hybrydowej
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.