To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
25.03.2025

Manager ds. obsługi klienta

logo
GTV BUS

Manager ds. obsługi klienta

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Hutnicza 5, Ozimek (powiat opolski), opolskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Wdrażanie standardów i procedur obsługi klienta oraz przygotowywanie raportów dla kadry zarządzającej.
  • Wspieranie zespołu obsługi klienta oraz koordynowanie codziennych działań.
  • Umiejętność budowy motywacji u pracowników
  • Aktywowanie dobrych praktyk Customer Experience
  • Monitorowanie satysfakcji klientów (m.in. NPS) i analiza wyników.
  • Stałe podnoszenie zaangażowania i zadowolenia klienta poprzez wdrożenie udoskonaleń
  • Współpraca z innymi działami (sprzedaż, marketing, IT) w celu optymalizacji procesów.
  • Podnoszenie kompetencji i zaangażowania pracowników
  • Umiejętność prowadzenie rozmów feedbackowych

Wymagania

  • Doskonałe zdolności komunikacyjne, empatia oraz nastawienie na klienta.
  • doświadczenie w mapowaniu klienta
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu zespołem obsługi klienta.
  • znajomość możliwości automatyzacji w Customer Servoe.
  • Znajomość narzędzi oraz metod monitorowania Customer Experience.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy na danych.
  • Mile widziane :
  • Znajomość najlepszych praktyk w budowaniu Customer Experience

Oferujemy

  • przejrzysty program wdrożeniowy – szkolenia wprowadzające w zakres obowiązków
  • wynagrodzenie 4600 zł netto miesięcznie
  • rozwój zawodowy i inspirację – przejrzysta ścieżka kariery i program szkoleniowy dopasowany do indywidualnych potrzeb
  • jasne warunki zatrudnienia, które motywują – umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy, po 3 miesiącach umowa na czas określony 1 roku
  • praca od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16
  • atrakcyjny system benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich– sam decydujesz z czego korzystasz - dofinansowanie do kart MultiSport, opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, opiekę psychologa, płatny program poleceń pracowników oraz wolny dzień z tytułu urodzin
  • atmosferę, dzięki której chce się działać – imprezy integracyjne, eventy, możliwość udziału w Konferencjach branżowych, inicjatywy dobroczynne

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.