To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Manager ds. obsługi klienta
Manager ds. obsługi klienta

Manager ds. obsługi klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

GTV BUS
Podobne ogłoszenia
Opis
- Wdrażanie standardów i procedur obsługi klienta oraz przygotowywanie raportów dla kadry zarządzającej.
- Wspieranie zespołu obsługi klienta oraz koordynowanie codziennych działań.
- Umiejętność budowy motywacji u pracowników
- Aktywowanie dobrych praktyk Customer Experience
- Monitorowanie satysfakcji klientów (m.in. NPS) i analiza wyników.
- Stałe podnoszenie zaangażowania i zadowolenia klienta poprzez wdrożenie udoskonaleń
- Współpraca z innymi działami (sprzedaż, marketing, IT) w celu optymalizacji procesów.
- Podnoszenie kompetencji i zaangażowania pracowników
- Umiejętność prowadzenie rozmów feedbackowych
Wymagania
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, empatia oraz nastawienie na klienta.
- doświadczenie w mapowaniu klienta
- Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu zespołem obsługi klienta.
- znajomość możliwości automatyzacji w Customer Servoe.
- Znajomość narzędzi oraz metod monitorowania Customer Experience.
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy na danych.
- Mile widziane :
- Znajomość najlepszych praktyk w budowaniu Customer Experience
Oferujemy
- przejrzysty program wdrożeniowy – szkolenia wprowadzające w zakres obowiązków
- wynagrodzenie 4600 zł netto miesięcznie
- rozwój zawodowy i inspirację – przejrzysta ścieżka kariery i program szkoleniowy dopasowany do indywidualnych potrzeb
- jasne warunki zatrudnienia, które motywują – umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy, po 3 miesiącach umowa na czas określony 1 roku
- praca od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16
- atrakcyjny system benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich– sam decydujesz z czego korzystasz - dofinansowanie do kart MultiSport, opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, opiekę psychologa, płatny program poleceń pracowników oraz wolny dzień z tytułu urodzin
- atmosferę, dzięki której chce się działać – imprezy integracyjne, eventy, możliwość udziału w Konferencjach branżowych, inicjatywy dobroczynne