Od zaraz
01.04.2025

Menedżer/Menedżerka Centrum Obsługi Klienta

logo
HR Level Up

Menedżer/Menedżerka Centrum Obsługi Klienta

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Zapewnienie terminowej obsługi zgłoszeń i reklamacji przez podległe Zespoły.
  • Nadzór nad procesem digitalizacji w obszarze obsługi klienta, funkcjonowaniem systemu bilingowego i innych narzędzi informatycznych związanych z obsługą klienta.
  • Raportowanie na potrzeby Dyrektora Centrum Obsługi Klienta, Spółki oraz Grupy.
  • Zarządzanie podległymi Zespołami.
  • Wyznaczanie, wdrażanie i zarządzanie standardami dotyczącymi procesów i umów na dostawę ciepła i OWU.
  • Realizacja zadań sprzedażowych w zakresie uzgodnionym z Dyrektorem Centrum Obsługi Klienta i Dyrektorem Handlowym.
  • Odpowiedzialność za cały proces obsługi klienta, w skład którego wchodzą: infolinia jako pierwszy punkt kontaktu z klientem, obsługa posprzedażowa nastawiona na realizację potrzeb klienta, rozliczenie i fakturowanie klienta dla wszystkich produktów spółki.
  • Budowanie relacji z interesariuszami, strukturami współpracującymi z Centrum Obsługi Klienta oraz bieżąca współpraca z kluczowymi klientami, urzędami administracji publicznej i regulatorem (URE).

Wymagania

  • Silne nastawienie na realizację celów.
  • Min. 5 lat doświadczenia, w tym min. 1 rok na stanowisku menedżerskim, w obszarze: obsługa klienta lub rozliczenia sprzedaży w branży energetycznej lub w branży dostaw mediów komunalnych/ sprzedaż B2B.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomiczne, prawnicze lub techniczne.
  • Podstawowa znajomość rynku energetycznego i produktów na tym rynku.
  • Praktyczne rozumienie procesów obsługi klienta oraz CX.
  • Znajomość systemów bilingowych oraz CRM.
  • Znajomość prawa energetycznego oraz procesów związanych z fakturowaniem.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Prawo jazdy kat. B. wraz z gotowością do odbywania częstych podróży służbowych.
  • Dobra znajomość Google Workspace, Microsoft Office (szczególnie MS Excel, MS Access, MS PowerPoint).

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie z branży energetycznej
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: samochód służbowy, opieka medyczna (w tym stomatolog), karta sportowa, ubezpieczenie grupowe oraz ubezpieczenie na życie, bony okolicznościowe, dofinansowanie wypoczynku, fundusz oszczędnościowo inwestycyjny, możliwość przystąpienia do akcjonariatu pracowniczego)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w międzynarodowych strukturach.
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
HR Level Up Menedżer/Menedżerka Centrum Obsługi Klienta

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: HR Level Up z siedzibą w: ul. ul. Złota, 00-120, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.