- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Menedżer/Menedżerka Centrum Obsługi Klienta
Menedżer/Menedżerka Centrum Obsługi Klienta

Menedżer/Menedżerka Centrum Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

HR Level Up
Podobne ogłoszenia
Opis
- Odpowiedzialność za cały proces obsługi klienta, w skład którego wchodzą: infolinia jako pierwszy punkt kontaktu z klientem, obsługa posprzedażowa nastawiona na realizację potrzeb klienta, rozliczenie i fakturowanie klienta dla wszystkich produktów spółki.
- Budowanie relacji z interesariuszami, strukturami współpracującymi z Centrum Obsługi Klienta oraz bieżąca współpraca z kluczowymi klientami, urzędami administracji publicznej i regulatorem (URE).
- Raportowanie na potrzeby Dyrektora Centrum Obsługi Klienta, Spółki oraz Grupy.
- Zarządzanie podległymi Zespołami.
- Realizacja zadań sprzedażowych w zakresie uzgodnionym z Dyrektorem Centrum Obsługi Klienta i Dyrektorem Handlowym.
- Nadzór nad procesem digitalizacji w obszarze obsługi klienta, funkcjonowaniem systemu bilingowego i innych narzędzi informatycznych związanych z obsługą klienta.
- Zapewnienie terminowej obsługi zgłoszeń i reklamacji przez podległe Zespoły.
- Wyznaczanie, wdrażanie i zarządzanie standardami dotyczącymi procesów i umów na dostawę ciepła i OWU.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Znajomość prawa energetycznego oraz procesów związanych z fakturowaniem.
- Min. 5 lat doświadczenia, w tym min. 1 rok na stanowisku menedżerskim, w obszarze: obsługa klienta lub rozliczenia sprzedaży w branży energetycznej lub w branży dostaw mediów komunalnych/ sprzedaż B2B.
- Znajomość systemów bilingowych oraz CRM.
- Prawo jazdy kat. B. wraz z gotowością do odbywania częstych podróży służbowych.
- Praktyczne rozumienie procesów obsługi klienta oraz CX.
- Podstawowa znajomość rynku energetycznego i produktów na tym rynku.
- Silne nastawienie na realizację celów.
- Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomiczne, prawnicze lub techniczne.
- Dobra znajomość Google Workspace, Microsoft Office (szczególnie MS Excel, MS Access, MS PowerPoint).
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie z branży energetycznej
- Atrakcyjny pakiet benefitów: samochód służbowy, opieka medyczna (w tym stomatolog), karta sportowa, ubezpieczenie grupowe oraz ubezpieczenie na życie, bony okolicznościowe, dofinansowanie wypoczynku, fundusz oszczędnościowo inwestycyjny, możliwość przystąpienia do akcjonariatu pracowniczego)
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w międzynarodowych strukturach.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.