- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Partner Relations Senior Specialist – MODIVO Marketplace
Partner Relations Senior Specialist – MODIVO Marketplace

Partner Relations Senior Specialist – MODIVO Marketplace
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne

eobuwie.pl
Podobne ogłoszenia
Opis
- Rozbudowywanie Help Center (HC) na podstawie analizy zgłoszeń oraz zapotrzebowania zespołu,
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami,
- Monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji w obszarze partnerstw,
- Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych oraz wspieranie partnerów w codziennej współpracy,
- Nadzorowanie prawidłowego wystawiania faktur i realizowanie płatności dla partnerów,
- Kontrola zgodności ofert i procesów partnerów z polityką firmy oraz standardami jakości,
- Współpraca z zespołami logistyki, CX i produktowymi w celu rozwiązywania trudnych przypadków oraz optymalizacji procesów,
- Obsługa zgłoszeń partnerów zgodnie z SLA (zasada FIFO),
- Planowanie i realizowanie masowej komunikacji do partnerów zgodnie z kalendarzem i obowiązującymi zasadami (PL/ENG),
- Raportowanie wyników współpracy i rekomendowanie działań usprawniających.
- Tworzenie i optymalizowanie procesów obsługi zgłoszeń partnerów,
- Budowanie scenariuszy postępowania,
Wymagania
- Znajomość praw ochrony konsumentów w kontekście sprzedaży online,
- Zdeterminowanie w dążeniu do określonego celu i poszukiwanie kreatywnych rozwiązań,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych,
- Doświadczenie w pracy w CX B2B.
- Wiedza jak pracować pod presją czasu i adaptować do zmieniających się priorytetów.
- Dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office - w szczególności Excel,
- Kreatywność i zdolność do generowania innowacyjnych pomysłów i rozwiązań w celu automatyzacji powtarzalnych procesów i optymalizacji procesów związanych z obsługą, komunikacją i edukacja partnerów,
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Terminowość, samodzielność i wysoka umiejętność organizacji pracy,
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 – umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
- Znajomość narzędzi dostępnych na rynku do optymalizacji procesów obsługi partnerów i masowej komunikacji (np. Salesforce, GetResponse, ClickMeeting itp.),
Oferujemy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
- ubezpieczenie na życie
- Pakiet sportowy „Multisport” dla Ciebie lub/i dla członków Twojej rodziny,
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Rabaty na produkty dostępne w eobuwie.pl, MODIVO, HalfPrice oraz CCC,
- prywatna opieka medyczna
- Nowoczesne biura,
- Miłą atmosferę pracy i swobodny „dress code”,
- Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek omnichannel w Polsce.
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- program rekomendacji pracowników
- Prywatną opiekę medyczną „Lux Med” dla Ciebie lub/i dla członków Twojej rodziny,
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego PZU na preferencyjnych warunkach, w trosce o Ciebie i Twoich bliskich,
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.