Od zaraz
01.04.2025

Revenue Deduction & Accounting Statutory Expert

logo
Novartis

Revenue Deduction & Accounting Statutory Expert

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Prepares an assessment of external customers and creates accounting position paper
  • Provides services at expected levels with a clear customer focus and escalates exceptions as well as interacts proactively with the Novartis Global Service Center and Divisions to ensure accurate accounting and financial reporting
  • Is responsible for an in-time preparation of revenue and sales accruals and provisions following local regulations, Novartis Accounting Manual and local laws.
  • Proactively reviews assigned statutory accounts and the bridging from International Financial Reporting Standards to statutory to ensure all financial transactions are valid and recorded to ensure accuracy of reported data
  • Ensures proper statutory accounting of financial transactions and accounting specific questions are well addressed and solved
  • Being responsible for an in-time submission of assigned statutory reports to management and authorities following local regulations
  • Supports the balance sheet account reconciliations of allocated accounts and ensures timely resolution and cleans of overdue items identified.
  • Collaborates with key stakeholders, including accounting authorities/auditors
  • Other accounting activities requested by superior if needed
  • Provides functional guidance on revenue and revenue deduction issues for business transactions. Interacts proactively with the Novartis Global Service Center and Divisions to ensure accurate accounting and financial reporting.
  • Actively contributes to the period-end closing and reporting in accordance with laws and Novartis required standards
  • Works on the bridge between International Financial Reporting Standards, Statutory and Tax P&L and Balance-Sheet

Wymagania

  • Demonstrated ability to work effectively in a multi-national organization
  • Preferably experience working with a Shared Service Center
  • High cultural awareness to be able to manage, inspire and lead diverse teams
  • Local Language and English
  • Experience in supporting projects driving performance improvements
  • Previous experience in auditing, statutory and IFRS accounting
  • University level degree in Economics/Finance or part qualified Chartered Accountant
  • SAP expertise
  • Strong financial experience, with in-depth functional expertise

Oferujemy

  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • program rekomendacji pracowników
  • program emerytalny
  • dodatkowe świadczenia socjalne
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Novartis Revenue Deduction & Accounting Statutory Expert

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: Novartis z siedzibą w: ul. Marynarska, 02-674, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.