- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Samodzielny Referent / Specjalista ds. czynności kancelaryjnych
Samodzielny Referent / Specjalista ds. czynności kancelaryjnych

Samodzielny Referent / Specjalista ds. czynności kancelaryjnych
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Podobne ogłoszenia
Opis
- Inicjowanie i koordynowanie prac związanych z aktualizacją instrukcji kancelaryjnej i JRWA oraz normatywów z nimi związanych
- Stała współpraca ze specjalistą ds. systemu EZD w zakresie zgodności tego systemu z wewnętrznymi przepisami kancelaryjno-archiwalnymi
- Udzielanie konsultacji oraz opracowywanie ekspertyz w zakresie postępowania z dokumentacją przed archiwalną i archiwalną
- Współpraca z archiwum uczelnianym dot. poprawnego przygotowania dokumentacji do archiwizacji (w postaci papierowej i elektronicznej).
- Prowadzenie działań doradczych, instruktażowych i szkoleniowych w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i wykazu akt oraz wykonywania czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwiania spraw
- Udział w procesie wprowadzania systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją jako podstawowego systemu kancelaryjnego w SGGW
- Bieżący nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i wykonywaniem czynności kancelaryjnych przez pracowników w systemie tradycyjnym oraz w systemie EZD, w szczególności w zakresie doboru klas z JRWA
- Aktualizacja normatywów, wewnętrznych regulaminów i instrukcji dla pracowników w zakresie kancelaryjnym i archiwalnym
Wymagania
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office
- Odpowiedzialność, sumienność, terminowość
- Znajomość systemu EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją)
- Minimum 2-letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy- stanowisko Samodzielnego Referenta, minimum 4 -letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy - stanowisko Specjalisty
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora czynności kancelaryjnych lub specjalisty do spraw elektronicznego obiegu dokumentów w administracji publicznej
- Umiejętność analizy dokumentów
- Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość zagadnień z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją
Oferujemy
- Świadczenia socjalne, m.in. dofinansowanie do wypoczynku oraz zniżki na pobyt w ośrodkach szkoleniowo-wypoczynkowych dla pracownika i jego dzieci, paczki na święta dla dzieci, dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych oraz zniżki na zajęcia prowadzone w obiektach sportowych SGGW
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, z możliwością ustalenia indywidualnego rozkładu czasu pracy w przedziale godzin 6:00-17:00
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie wakacji dzieci
- Możliwość przystąpienia do grupowego pracowniczego ubezpieczenia na życie, kasy zapomogowo-pożyczkowej, PPK
- Bardzo dobrze skomunikowaną lokalizację w centrum Ursynowa - dogodny dojazd autem (blisko trasa S2) oraz środkami komunikacji miejskiej (metro Służew/Ursynów/Stokłosy, autobusy linii 148,166,193,401)
- paczki świąteczne
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
- ubezpieczenie na życie
- Wynagrodzenie dwuskładnikowe – wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy (od 4% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w jednym z wiodących uniwersytetów przyrodniczych w Polsce, działającym w ramach europejskich sieci współpracy akademickiej
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - stawiamy na długoletnią współpracę
- preferencyjne pożyczki
- Przyjazne środowisko pracy na terenie zielonego kampusu oraz dostęp do lokali gastronomicznych i sklepów, obiektów sportowych, apteki i przychodni zdrowia, przedszkola, biblioteki, usług weterynaryjnych, stacji kontroli pojazdów, bezpłatnego parkingu oraz rowerowni
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.