Od zaraz
26.03.2025

Specjalista ds. reklamacji (sprzęt IT)

logo
Senetic S.A.

Specjalista ds. reklamacji (sprzęt IT)

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Katowice, śląskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Diagnozowanie usterek zgłaszanych przez klientów i weryfikacja przyczyn awarii sprzętu.
  • Weryfikacja zgodności sprzętu ze specyfikacją techniczną oraz przeprowadzanie podstawowych testów funkcjonalnych.
  • Wyszukiwanie możliwych rozwiązań problemów technicznych oraz ich dokumentowanie.
  • Współpraca z działem handlowym i logistycznym w zakresie ustalania dalszego postępowania z reklamowanym sprzętem.
  • Analiza i testowanie reklamowanych urządzeń w celu potwierdzenia lub wykluczenia wad technicznych.
  • Komunikacja z klientami w celu ustalenia szczegółów zgłoszonych problemów technicznych.
  • Ewidencja i kontrola sprzętu poddanego procesowi diagnostyki i naprawy.
  • Obsługa systemu ERP w zakresie aktualizacji statusów technicznych i numerów seryjnych produktów.
  • Współpraca z serwisami zewnętrznymi oraz producentami w celu skutecznej naprawy lub wymiany urządzeń.

Wymagania

  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Podstawowa wiedza techniczna z zakresu budowy i działania sprzętu elektronicznego.
  • Dobra znajomość narzędzi MS Office, w szczególności MS Excel.
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej i komunikację z producentami.
  • Zdolność do samodzielnego poszukiwania rozwiązań i interpretowania dokumentacji technicznej.
  • Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy z dokumentacją techniczną.
  • Umiejętność diagnozowania i analizowania problemów technicznych.

Oferujemy

  • Praca w międzynarodowym zespole to super opcja na rozwój umięjętności językowych i poznanie kultury innych krajów 🌍
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Szansa na rozwój zawodowy. 🚀
  • Super przyjazna atmosfera i wsparcie ze strony innych pracowników oraz managera. Czujemy, że chcemy sobie pomagać 💪
  • parking dla pracowników
  • program rekomendacji pracowników
  • kawa / herbata
  • Brak barier w kontaktach z pracownikami, managerami „postawionymi wyżej”. 🤝
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • brak dress code’u
  • napoje
  • firmowa biblioteka
  • dofinansowanie nauki języków
  • Zainteresowanie zdaniem pracowników (pracownicy są inspiracją do wprowadzania zmian, nowości) 💡
  • Systematyczne spotkania firmowe, newslettery - informujące o tym co nowego dzieje się w firmie 📅
  • firmowa drużyna sportowa
  • Znakomici managerowie, którzy zawsze służą pomocą i wsparciem 👩‍💼
  • Praca z fajnymi ludźmi 👧 👨
  • możliwość pracy zdalnej
  • pikniki rodzinne
  • Możliwość zdobycia szerokiej wiedzy. 📚
  • Możliwość elastycznego modelu pracy. 🏡
  • Benefity poza płacowe (system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna, zajęcia jezyka angielskiego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, godzina na dodatkowy samorozwój, nagrody jubileuszowe, budżet na wyjścia działowe, system poleceń pracowniczych) 🎁
  • spotkania integracyjne
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Senetic S.A. Specjalista ds. reklamacji (sprzęt IT)

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: Senetic S.A. z siedzibą w: ul. Kościuszki, 40-600, Katowice, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.